niedziela, 1 kwietnia 2012

Dorsz w sosie z mango

- dorsz atlantycki ze skora
- oliwa z oliwek
- 1 dojrzale mango
- pol kostki rosolowej
- kolorowy pieprz swiezo zmielony, dla zwolennikow ostrych smakow pepperoncino
- zielona pietruszka do posypania


Bardzo proste, ciekawe, zdrowe i pyszne danie. Przyrzadza sie je doslownie w kilka minut, jednak podstawa jest tu dobrej jakosci dorsz ze skora, moze byc inna ryba wyfiletowana w kawalkach.

*  Mango obieramy ze skorki i kroimy w kostke.

* Do malego garnka  wlewamy 2-3 lyzki oliwy z oliwek i podsmazamy na nim mango az zmieknie. Zalewamy szklanka wody, dodajemy pol kostki Knorra i gotujemy przez kilka mniut.

* Miksujemy sos, mozna go doprawic jeszcze sola i pieprzem.

* Rybe posmazamy na patelni grillowej na malej ilosci oliwy, uwazajac aby jej nie wysuszyc.

* Podajemy w talerzu do zupy: na dnie sos z mango, na nim ukladamy kawalki ryby. Posypujemy kolorowym pieprzem, ja uzylam ostre peperonicino (troche przesadzilam) oraz zielona pietruszke.


Pyszne!!!!

3 komentarze:

  1. w sosie z mango, bosko!
    ps. warto usunąć weryfikację obrazkową bo wnerwia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam mango, bardzo ciekawe połączenie z rybą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachomikowałam gdzieś ten przepis i ostatnio go wyszperałam, zrobiłam i również wrzuciłam u siebie, oczywiście z adnotacją u kogo takie cudo znalazłam :) Dzięki za genialny obiad i pozdrawiam.

      Usuń